برنامه نویسی به سبک تسلا

تسلا اولین شرکتی بود که بصورت جدی شروع به تولید ماشین های خودران کرد ! این شرکت با جذب برنامه نویسانی که در حوزه کامپیوتر ویژن یا همان بینایی کامپیوتر فعالیت می‌کردن و و تلفیقش با هوش مصنوعی توانست محصولات خودش رو آماده کنه ما در این دوره سعی کردیم اول بهتون برنامه نویسی بصورت مقدماتی آموزش بدهیم که زبانش رو پایتون انتخاب کردیم ! زیرا اولین زبان برتر دنیاست و برای بینایی کامپیوتر و هوش مصنوعی بسیار مناسب است و بعد آموزش از مقدماتی تا پیشرفته پایتون به شما بصورت پروژه ، روی مباحث تسلا فعالیت می‌کنیم

قیمت پکیج
تومان 2,400,000 6,000,000 تومان
 

پیش نیاز:
بدون پیش نیاز

 

نوع دوره:
پکیج

 

مدت زمان آموزش:
45 الی 50 ساعت

 

روش پشتیبانی:
اپراتور اختصاصی

 

وضعیت آزمون:
ندارد

 

گواهینامه:
گواهی دیجیتال

 

خرید اقساطی:
ندارد

 

نحوه مشاهده:
ویدیو

درصد پیشرفت دوره: 100%

در برنامه نویسی به سبک تسلا چه خواهید آموخت

برنامه نویسی به سبک تسلا 

خودتو تقویت کن برای استخدام توی شرکت تسلا 

تو این دوره اول بهتون خواندن  و نوشتن یاد می‌دهیم(پایتون مقدماتی ) و بعدش خوشنویسی( تسلا و بینایی کامیپوتر) یعنی چی ؟ زبان برنامه نویسی پایتون شروع میشه ، شما پایتون مقدماتی می‌بینید و میاید بالا  و کار با زبان برنامه نویسی پایتون  را یاد میگیرد و بصورت پروژه محور تجربه کسب می‌کنید و بعدش توانایی اینو دارید که برنامه بنویسید .

حالا میریم سراغ بینایی کامپیوتر !

اونجا یاد میگیرید با پایتون که یاد گرفتید با ابزار Open Cv که کامپیوتر قدرت دیدن میده ، چجوری کار کنی و توهم اینکارو انجام بدی دوست من :) 

یعنی  برات از چشم انسان توضیح دادیم تا رسیدیم چشم کامپیوتر و بعد بهت یاد میدیم این چشم کامپیوتر چه قابلیتی داره ! 

مثلا کنترول سرعت ماشین ها

اگر تو عکسی جعل شده باشه میفهمه 

ماشین های تسلا چطوری مسیر پیدا می‌کنند 

و کلی کارای باحال که بصورت پروژه بهتون آموزش داده شده 

 

 پکیج تسلا  شامل 3 پکیج جداست و صرفا گلچین  شده که شمارو در مسیر بینایی کامپیوتر هدایت کند

  1. پایتون مقدماتی 
  2. پایتون پیشرفته 
  3. بینایی کامیپوتر 

استرس نداشته باشید ، اگر سوالی داشتید پشتیبانی  آنلاین ۲۴ ساعته  هست و میتونید ازش سوال کنید و مشکلت رفع کنید و توهم مثل برنامه نویسان تسلا در این حوزه فعالیت کنی

البته که تسلا برنامه نویسان حرفعه ای داره ولی یادت باشه توهم قرار نیست مبتدی بمونی

سرفصل های دوره برنامه نویسی به سبک تسلا

سر فصل های دوره برنامه نویسی پایتون بخش مقدماتی

فصل اول : برنامه نویسی پایتون مقدماتی

- مقدمه : چرا پایتون؟

- نصب پایتون

- مفهوم و کار با variables بصورت زبان ساده

- مفهوم و کار با expressions بصورت زبان ساده

- مفهوم و کار با statements بصورت زبان ساده

- کار با Boolean ها در پایتون

- دستورات شرطی پایتون - if else

- حل مسائل بر صورت پروژه محور

فصل دوم : حلقه های تکرار و تابع در پایتون

- کار با توابع پایتون - functions

- مثال های زیاد از فانکشن ها بصورت ساده

- حلقه های تکرار در پایتون - while

-  مثال فارسی برای درک بهتر حلقه ها

- حلقه تکرار for در پایتون * مثال های حلقه تکرار

فصل سوم : ساختارهای داده در پایتون

- کار با رشته ها در پایتون (strings) در ۳ ویدیو با مثال فارسی

- حذف و خواندن رشته ها strings

- حلقه زدن روی رشته های Strings

- ویدیو ایی مرور بر مبحث strings

- کار با لیست ها (lists) در پایتون

- مثال فارسی برای درک بهتر

- دیکشنری (dictionaries) در پایتون

- مثال فارسی برای کار با دیکشنری

- معرفی Tuples

- کار با Tuples

فصل چهارم : کتابخانه ها در پایتون

- کتابخانه ها : کتابخانه های استاندارد پایتون

- کار با کتابخانه استاندارد ها

- راهنمایی پیدا کردن کتابخانه های استاندارد

- جست و جو در کتابخانه های دیگر پایتون

-  راهنمایب نصب ابزار کمکی برای کتابخانه های متفرقه

- مثال و معرفی کتابخانه های غیر استاندارد

- پیدا کردن کتابخانه های معروف

- معرفی کتابخانه برای دانلود فایل از اینستاگرام و یوتیوب با پایتون

- ساخت برنامه برای طراحی پسورد ضد هک

فصل پنجم : کار با فایل در پایتون

- کار با فایل در پایتون

- چندین مثال از کار با پایتون *فایل های csv در پایتون

- توضیح فایل CSV ( یک نوع فرمت از خانواده اکسل)

- چگونگی کار با فایل CSV

- مثال و کار با فایل CSV فصل ششم - رمزنگاری و hash

- معرفی hash

- معرفی کتابخانه hash

- حل تمرین hash

- ساخت برنامه ای برای hash ساختن


سر فصل های دوره برنامه نویسی پایتون پیشرفته

  1. - مقدمه و نقشه راه در پایتون 
  2. -  مباحث پیشرفته در پایتون 

- تابع‌های لامبدا (Lambda )  و  generator به صورت جامع

 مباحث  OOP در پایتون 

- ( شی‌گرایی) در برنامه‌نویسی پایتون و  ارث بری  به صورت جامع

توضیحات و کار با دیتابیس  در پایتون

- دیتا بیس مای اس کیو ال MySQL  توضیح مقدماتی و نصب  آن

- ساخت جداول در MYSQL

- اضافه کردن اطلاعات در جداول MYSQL

- خواندن اطلاعات در جداول MYSQL 

- شرط گذاری در خواندن اطلاعات در جداول MYSQL 

- محدودیت و حذف ا اطلاعات در  MYSQL 

مباحث رجکس

-  توضیح کامل در مبحث Regex

Wb scraping  (وب اسکرپینگ)

- web scraping در پایتون 

- requests به بحث Web scraping

-  beautifulsoup در بحث Web scraping

- سیو کردن اطلاعات تو اکسل را در Web scraping

ساخت محیط مجازی در پایتون

- ماشین مجازی در پایتون (VirtualEnv)

 API  ( «رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن»)

- API برای بدست اوردن قیمت بیت کوین

 توضیحات مباحث تکمیلی 

بیشتر از 9 مینی پروژه جذاب

 آموزش ساخت  ساعت دیجیتال  در ویندوز با پایتون
 آموزش ساخت پروژه حدس اعداد در پایتون
 آموزش ساخت دفترچه تلفن با پایتون 
 آموزش ساخت بازی سنگ کاغذ قیچی با پایتون 
 آموزش ساخت QR Code با پایتون 
 آموزش ساخت برنامه تشخیص تناسب اندام  ( شاخص توده بدنی یا همان BMI)
 آموزش  ساخت مبدل ارز در پایتون
 آموزش ساخت تاس در دو حالت با پایتون
 آموزش ساخت نمایش سرعت اینترنت از جمله دانلود و آپلود

 

سر فصل های دوره برنامه نویسی بینایی کامپیوتر

مقدمه  

 معرفی انواع عکس ها ، و اهداف ما در این مباحث روی پردازش تصاویر

اهداف ما از پردازش تصویر

  انواع مدل های پردازش تصویر و اهداف ما از پردازش تصویر همچنین فرمت های عکس ها و ویدیو ها

اجزا تصاویر دیجیتال و مشکلاتی که ممکنه در پردازش با ان مواجه شویم

-  تصاویر دیجیتال ، و اینکه از چه مواردی تشکیل شده مانند پیکسل همچنین شرایط هایی که در تشخیص تصاویر وجود دارد که ممکنه به مشکل بخوریم و راه حل های موجود 

برسی چشم انسان

 - پردازش تصاویر از چشم انسان برای بهتر درک کردن مفاهیم و اجزای چشم و پیشرفت دوربین ها بر اساس چشم انسان 

نصب و برسی  کتابخونه OPEN CV 

 - نصب و تاریخچه و معرفی کتابخانه OpenCv پرداختیم، و به کاربردهای آن اشاره کردیم

خواندن و نوشتن تصاویر در Opencv

- چگونگی خواندن و نوشتن تصاویر در Opencv 

نصب و برسی  کتابخونه Numpy

-  نصب و تاریخچه و معرفی کتابخانه Numpy پرداختیم، و به کاربردهای آن اشاره کردیم

Color Space و انواع و مدل های آن

- مبحث Color Space و انواع و مدل های آن پرداختیم  و دونه به دونه به مدل ها آن پرداختیم مانند : Hsv .RGB و Cmyk 

 Histogram در Matplotlib

-   مبحث Histogram در Matplotlib و چگونگی نوشتن و رسم این نمودار در پایتون

Image Manipulations

-  مبحث Image Manipulations یا همون دستکاری تصاویر پرداختیم و انواع آن 

Image Traslations 

- ادامه جلسه قبلی در دستکاری تصاویر به یکی از آن ها یعنی Traslations یا جابه جایی تصاویر پرداختیم 

Rotations image

- در ادامه بحث دستکادی تصاویر به Rotations image پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم 

 image  Scaling, resizing,interpolations

- در ادامه بحث دستکادی تصاویر به Scaling, resizing,interpolations پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم 

 interpolations

- بحث interpolations به Down Sampling و Up sampling که در واقع کم و زیاد کردن پیکسل های تصاویر بدونه ضربه وارد کردن به ماتریکس آنها می باشد

image pyramid

- در ادامه بحث دستکادی تصاویر به image pyramid پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم پیرامید ها در در واقعه ابعاد تصاویر در حالت های مختلف می باشد که بصورت هرم می باشد 

image cropping 

- در ادامه بحث دستکادی تصاویر به cropping پرداختیم , کراپ در بخش عکس ها و دستوراتش در پایتون را کامل برسی می‌کنیم 

Arithmetic Operations

- در ادامه بحث دستکادی تصاویر به Arithmetic Operations پرداختیم  در این بخش ، عملگر های حسابی تغییراتی است که در ماتریکس تصاویر به وجود میاوریم که در پایتون به خوبی در این جلسه می‌پردازیم

Bitwaze

-  مبحث Bitwaze پرداختیم  کامل بصورت تئوری و عملی  به این مبحث پرداختیم 

 Convoiutions & Blurring

- مبحث Convoiutions & Blurring پرداختیم  کامل بصورت تئوری و عملی  به این مبحث پرداختیم 

sharpening

 - در این جلسه آموزش  sharpening  داریم و  کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم  

Thresholding and Binarization

 - آموزش  Thresholding and Binarization   داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم  

Dilation , Erosion , Opening and Closing

- آموزش Dilation , Erosion , Opening and Closing    داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم  بحث جذاب مورفوگرافی رو کامل بهش می‌پردازیم

Edge Detection and image Gradients

- آموزش Edge Detection and image Gradients    داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم  بحث جذاب لبه یابی و گرادیانت در تصاویر رو کامل بهش می‌پردازیم

Perspective and Affine Transforms

- آموزش  Perspective and Affine Transforms     داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

پروژه لبه یابی

- پروژه لبه یابی  در تصاویر  با استفاده از دوربین و رسم شدن لبه های اشیاء

image segmentation  قسمت Contours

- مبحث  image segmentation به قسمت Contours میپردازیم و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون صحبت خواهیم کرد 

 Contours / sort

- مبحث  image segmentation به قسمت Contours و sort کردن آن ها میپردازیم و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون صحبت خواهیم کرد 

 Approximating Contours and Convex Hull

-  آموزش   Approximating Contours and Convex Hull داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

پروژه لبه یابی

- آموزش   Matchshapes       داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

پروژه شناسایی نوع و ابعاد  اشیاء  در تصاویر  

 HoughLines

-  آموزش   HoughLines       داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

 HoughCircles

- جلسه آموزش   HoughCircles       داریم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

 پروژه لکه یابی  در تصاویر 

- بحث لکه یابی در پزشکی بسیار پر کاربرد هست  و در این جلسه به خوبی بهش پرداختیم 

 تشخیص اشیاء

- در بحثه تشخیص اشیاء

این جلسه به موضوع :

Object Detection Using Template Matching 

که بسیار جذاب و پر کاربرد هست پرداختیم  که در تشخیص چهره ، ماشین های خودران ، ناوبری ربات ها ، تشخیص بیماری و سرطان و....

پروژه  Template Matching 

-  پروژه شما توانایی جعل شناسی  و پیدا کردن تصاویر همانند پیدا خواهید کرد . که کاربرد بسیاری در جعل نگاری دارد 

 Feature Description

- آموزش Feature Description پرداختیم  ، بحث ویژگی دادن به دستورات در تشخیص اشیاء ( گوشه یابی) و مدل هاشو برسی کردیم و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

 Finding Corners

 - آموزش به موضوع Finding Corners  کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

 SIFT ,SURF ,FAST,BREIF AND ORB

- آموزش SIFT ,SURF ,FAST,BREIF AND ORB دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

 پروژه تشخیصه اشیاء  توسط دوربین و بحث matching  

 - آموزش Histogram Of Oriented Gradients (HOG) دادیم  و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

CascadeClassifier

- جلسه موضوع   CascadeClassifier آموزش دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم 

Haar Cascade

- جلسه موضوع   Haar Cascade آموزش دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی  در پایتون به این مبحث پرداختیم .

بحث جذابه  استفاده از ویژگی ها بصورت فایل با پسوند Xml که خیلی در صعنت های مانند : شناسایی آدم ها و ...با موضوعات مختلف  مورد استفاده قرار میگیرد و کار برنامه نویسان را اسان تر کرده

پروژه شناسایی ماشین های اتومبیل در آزاد راه ها

پروژه شناسایی انسان ها در صحرا

پروژه  مسیریابی ماشین های خودران تسلا 

پروژه شناسایی تابلوهای ماشین های خودران تسلا

 

«زبان برنامه نویسی پایتون» یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دهه کنونی است, پایتون ازجمله زبان‌های بسیار ساده برای یادگیری افرادی است که به تازگی وارد دنیای برنامه‌نویسی می‌شوند. در گذشته برای آموزش مبتدیان از زبان جاوا استفاده می‌شد اما با پیدایش این زبان و سطح بالا بودن آن به سرعت جایگزین جاوا شده و برای یادگیری در مراکز آموزشی استفاده می‌شود.
نصب پایتون / نصب ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code یا به اختصار VSCode) : یک ویرایشگر کد متن باز برای لینوکس، مک و ویندوز می‌باشد
انواع داده ها در برنامه نویسی پایتون در این ویدیو با انواع داده ها در برنامه نویسی پایتون (Python Data Types) که می توانید استفاده کنید، آشنا خواهید شد.
«متغیر» (Variable) یک موقعیت نام‌گذاری شده است که برای ذخیره‌سازی داده‌ها در حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، می‌توان به متغیرها در پایتون به عنوان ظرف‌هایی نگریست که داده‌هایی را نگه‌داری می‌کنند که بعدا از طریق برنامه‌نویسی قابل تغییر هستند.
گرفتن ورودی در پایتون با تابع input / «عملگرها» (Operators) سمبل‌های خاصی در پایتون هستند که پردازش‌های حسابی و منطقی را انجام می‌دهند.
Boolean ها یکی از انواع داده ها هستند که دو مقدار true و false را می‌پذیرند. این متغیرها نقش اساسی در زبان‌های برنامه نویسی به خصوص پایتون دارند. به کمک متغیرهای Boolean می‌توان عبارت‌های شرطی و کنترلی را تعریف کرده و امکان تصمیم گیری را برای برنامه ها فراهم نمود. boolean ها معمولا در پاسخ به عملگرهای منطقی مثل And و or و not و همچنین عملگرهای مقایسه ای مثل بزرگتر(>)، کوچکتر(<)، مساوی(==) و یا نامساوی (!=) استفاده می‎شود.
دستور if و else در پایتون برای تعریف شرط‌ها به کار می رود. برای استفاده از این دستور بعد از نوشتن دستور IF شرطی که باید توسط برنامه چک شود آورده شده و پس از علامت " : " که به مفهوم پایان شرط است در خط بعدی دستوراتی را که در صورت برقرار بودن شرط باید انجام شود را تعریف می‌کنیم. همچنین به کمک کلیدواژه else می‌توانیم عملیاتی را تعریف کنید که مایل هستید در صورت برقرار نبودن شرط انجام شود.
حل تمرین جسله قبل / Command و یاد داشت نوشتن در کدها
خب فصل اول به اتمام رسید و در فصل 2 راجب (حلقه های تکرار و تابع در پایتون) خواهیم کرد. استفاده از توابع در پایتون با یک بار تعریف کردن یک مفهوم می‌‌‌توانیم بارها از آن استفاده کنیم و دیگر نیازی به تکرار در برنامه نیست در این حالت دستورات دارای نظم و دسته‌‌‌بندی می‌‌‌شوند. از این رو استفاده از توابع کار ساخت برنامه‌‌‌های بزرگ را تسهیل می‌‌‌کند.
یکی از قابلیت‌های مورد استفاده در پایتون امکان استفاده از تکرار یا iteration است که به برنامه این امکان را می دهد تا یک فرآیند یا دستور را چندبار تکرار کند که تعداد این تکرارها توسط یک شرط کنترل می‌شود که برنامه نویس آن را مشخص می‌کند. در زبان برنامه نویسی پایتون این کار به کمک ساختارهایی به نام حلقه یا loop انجام می‌شود. حلقه های تکرار در پایتون انواع مختلفی دارند که به دو دسته حلقه For و While تقسیم می‌شود. در ادامه به آموزش حلقه while در پایتون می‌پردازیم.
یکی از پرکاربردترین حلقه‌ها حلقه for در پایتون است. این حلقه زمانی استفاده می‌شود که نیاز به تکرار با گام های مشخص در بازه‌ای مشخص باشد و یا برنامه‌نویس بخواهد این تکرار بر روی المان های یک داده ساختار مثل آرایه یا لیست انجام شود.
خب به فصل ۳ رسیدیم ! فکر میکنید زود بود ! سعی کردیم بجای اینکه بیایم چندین ویدیو بگیریم از حلقه ها ، ویدیو های طولانی تر بگیریم تا ذهن شما داخل یادگیری هست مطلب بیشتری یاد بگیره ، خب میخوایم راجب ((ساختمان داده در پایتون )) در فصل ۳ صحبت کنیم . با رشته ها شروع می کنیم و در ادامه چگونگی پیاده سازی لیست ها، دیکشنری ها و تاپل ها را مورد بررسی قرار می دهیم. این فصل هم مثل فصل های قبل قشنگ و جذابه!
 بیشتر به string ها به عنوان کلاس نگاه می‌کنیم. کلاس ها ساختارهایی هستند که زیربنای برنامه‌نویسی شی گرا هستند و یه کمک این ساختار ها می‌توان برنامه ها قوی تر و در عین حال ساده تری را نوشت. داخل کلاس‌ها ساختارهایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توان از قابلیت کلاس ها در برنامه ها استفاده کرد.یکی از این ساختارها متدها (methods) هستند. متدها توابعی هستند که برای اشیا ساخته شده از یک کلاس قابل استفاده است. برای استفاده از توابع کلاس string، باید روی اشیایی که از جنس string هستند این متدها را فراخوانی ک
نوع داده لیست در پایتون : ، شش «نوع داده» (Data Type) گوناگون وجود دارد. یکی از این موارد «لیست» (list) است. در این مطلب، به نوع داده لیست در پایتون پرداخته خواهد شد. در ابتدا، معرفی کوتاهی پیرامون این نوع داده انجام می‌شود و سپس، روش ساخت لیست، برش زدن یک لیست، حذف یا اضافه کردن عناصر به لیست و دیگر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
( dictionary ) نوع داده دیکشنری در پایتون /نوع داده دیکشنری در پایتون یک مجموعه فاقد ترتیب از عناصر است. در حالی که دیگر انواع داده در پایتون معمولا ترکیبی از عناصر را می‌پذیرند، دیکشنری یک جفت «کلید: مقدار» دارد. دیکشنری‌ها به گونه‌ای بهینه شده‌اند که در صورت شناخته شده بودن کلید، مقادیر قابل بازیابی از دیکشنری باشند.
(Tuple)در زبان برنامه‌نویسی پایتون، تاپل شبیه به لیست است. تفاوت بین لیست و تاپل در آن است که عناصر تاپل پس از آنکه به آن تخصیص داده شدند، قابل تغییر نخواهند بود. این در حالی است که عناصر لیست قابل تغییر هستند.
خب به فصل 4 رسیدین و بخش خفن پایتون :) . فصل جدید راجب کتابخانه ها که جزء مهمترین قسمت های زبان پایتون هستند صحبت میکنیم ، در این قسمت با کتابخانه های استاندارد و دیگر کتابخانه های زبان پایتون و چگونگی استفاده از آنها آشنا می شویم.
قسمت قبلی راجب کتابخونه استاندارد صحبت کردیم حالا میخوایم یاد بدیم چطوری کتابخونه غیر استاندارد رو فرابخوانید . *** نکته : فایل PIP که داخل ویدیو گفته شد میتونید از دانلود فایل این جلسه دانلود کنید
فصل 5 به (File)رسیدیم... فایل ها قدرت مضاعفی به زبان پایتون می افزایند. به صورت کلی کار با فایل ها را با هم یاد میگیریم و به صورت خاص کار با فایل های csv را مورد بررسی قرار می دهیم.
یکی از انواع فایل‌های پرکاربرد در پایتون، فایلهای csv (comma separated value) در پایتون هستند.در این نوع از فایل‌ها، مقادیری که قصد ذخیره کردن آن را داریم را به کمک کاما از هم جدا می‌کنیم و با پسوند csv ذخیره می‌کنیم. برای کار کردن با فایل csv کتابخانه‌هایی وجود دارد که با import کردن آن می‌توان با فایل‌های csv کار کرد.
ﻫﺶ HASH ﭼﯿﺴﺖ ؟! ﻫﺶ کردن یا هشینگ به فرآیندی گفته می‌شود که در آن یک عملگر ریاضی به نام «تابع هش» (Hash Function)، داده‌های ورودی مانند حروف و اعداد و تصویر و … را به خروجی رمزگذاری شده تبدیل می‌کند. به تابع هش، «تابع درهم‌ساز» نیز گفته می‌شود. و یا خواهید گرفت برنامه ای بنویسید که مقدار هارو به Hash تبدیل کنه
شاید خیلی از برنامه ها و سایت ها برای شما اینکارو انجام بده ولی اینکه شما دانشش رو پیدا کردین بسازین ، به لذت دیگه داره :) موفق باشید 🟢حتما موقعه دیدن این آموزش ها استوری کنید تگ کنید که شمارو میبینم ♥️ دوره پیشرفته که همه اینارو حرفه ای تر بشید در راهه (تا کسی نوشتن یاد نگیره نمیتونه یه ضرب نویسندگی :))
معرفی دوره
مقدمه ای و رد مپی از پایتون و پیشرفت در آن می‌بینیم
در این جلسه راجع به تابع‌های لامبدا (Lambda ) صحبت خواهیم کرد. رایج‌ترین استفاده از تابع‌های لامبدا در کدهایی است که نیازمند توابع یک‌خطی ساده‌ای هستند و نوشتن یک تابع معمولی کامل، زیاده کاری محسوب می‌شود و یه جورایی کار خودمان را راحت می‌کنیم
در این جلسه راجع به generator صحبت خواهیم کرد generator ها توابعی هستند که می‌توان در حین اجرا آن‌ها را متوقف کرد و سپس ادامه داد. این توابع شی‌ءای را برمی‌گردانند که می‌توان روی آن‌ها پیمایش کرد.
در این جلسه راجع به (Object-Oriented Programming) صحبت خواهیم کرد یا همان OOP ( شی‌گرایی) در برنامه‌نویسی شی‌گرا، هر برنامه در قالب موجودیت‌های کوچکی که در واقع همان اشیا هستند و با یکدیگر تعامل دارند در نظر گرفته می‌شود. برای داشتن این اشیا می‌بایست ابتدا کلاس‌های برنامه را تعریف نماییم؛ هر کلاس «رفتار» (Behavior) و «صفات» (Attributes) اشیایی که قرار است از آن ایجاد شوند را تعریف می‌کند و در این جلسه مفصل می‌خواهیم بهش بپردازیم
در ادامه جلسه قبل و بعد از توضیح OOP در این جلسه در پایتون این بحث را مرور می‌کنیم و در کد باهاش کار خواهیم کرد
بعد از صحبت و آموزش در مبحث شی‌گرایی ، وقت آن رسیده با مفهوم ارث بری اشنا شوید ، در این جلسه به آن به خوبی پرداخته شده
در این جلسه به دیتا بیس مای اس کیو ال MySQL نگاه خواهیم کرد و نصب آن را انجام می‌دهیم پایگاه داده MySQL چیست؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت MySQL با SQL چیست؟ MySQL یک سیستم مدیریت پایگاه داده‌ رابطه‌ای (RDBMS) است، در حالی که SQL زبانی برای مدیریت داده‌ها در این سیستم می‌باشد. با استفاده از دستورات SQL می‌توان داده‌ها را در پایگاه داده ایجاد، درج، به‌روزرسانی و حذف کرد. این دستورات به حروف کوچک و بزرگ حساس نیستند، به این معنی که دستور CREATE و create هر دو یک کار را انجام می‌ده
ساخت جداول در MYSQL را آموزش می‌دهیم
اضافه کردن اطلاعات در جداول MYSQL را آموزش می‌دهیم
خواندن اطلاعات در جداول MYSQL را در پایتون آموزش می‌دهیم
شرط گذاری در خواندن اطلاعاتش در دیتا بیس
محدودیت و حذف اطلاعات در دیتا بیس
در این جلسه به web scraping و Regex ها می‌پردازیم
در این جلسه به web scraping در پایتون خواهیم دید
در این جلسه با requests به بحث Web scraping می‌پردازیم
در این جلسه با beautifulsoup به بحث Web scraping می‌پردازیم
در این جلسه سیو کردن اطلاعات تو اکسل را در Web scraping می‌پردازیم
آموزش ساخت محیط ماشین مجازی در پایتون (VirtualEnv)
مقدمه آشنایی با (Application Programming Interface) را می‌بینیم API ازنظر فنی اختصاری برای عبارت «رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن» (Application Programming Interface) محسوب می‌شود. در برخی موارد شرکت‌های بسیار بزرگ API-هایی برای مشتریان خود و یا کاربردهای داخلی‌شان ساخته‌اند.
با توجه به جلسه قبلی از API برای بدست اوردن قیمت بیت کوین استفاده می‌کنیم
جلسه پایانی و صحبت در برنامه های هک و استفاده از تکنیک ها برای بدست آوردن تجربه و راه های متفاوت در پایتون میپردازیم . همچنین چندین جلسه بعد چند مینی پروژه را می‌بینیم که با دانش حال حاضر قادر به حل آن ها خواهید بود
آموزش ساخت ساعت دیجیتال در ویندوز با پایتون
آموزش ساخت پروژه حدس اعداد در پایتون
آموزش ساخت دفترچه تلفن با پایتون
آموزش ساخت بازی سنگ کاغذ قیچی با پایتون
آموزش ساخت QR Code با پایتون
آموزش ساخت برنامه تشخیص تناسب اندام ( شاخص توده بدنی یا همان BMI)
آموزش ساخت مبدل ارز در پایتون
آموزش ساخت تاس در دو حالت با پایتون
آموزش ساخت نمایش سرعت اینترنت از جمله دانلود و آپلود
معرفی انواع عکس ها ، و اهداف ما در این مباحث روی پردازش تصاویر
تو این جلسه به انواع مدل های پردازش تصویر و اهداف ما از پردازش تصویر همچنین فرمت های عکس ها و ویدیو ها پرداختیم
تو این جلسه راجع به تصاویر دیجیتال ، و اینکه از چه مواردی تشکیل شده مانند پیکسل همچنین شرایط هایی که در تشخیص تصاویر وجود دارد که ممکنه به مشکل بخوریم صحبت کردیم و راه حل های موجود را برسی کردیم
در این جلسه به پردازش تصاویر از چشم انسان برای بهتر درک کردن مفاهیم پیش رو پرداختیم و اجزای چشم را برسی می‌کنیم و پیشرفت دوربین ها بر اساس چشم انسان را برسی کردیم
در این جلسه به نصب و تاریخچه و برسی و معرفی کتابخانه OpenCv پرداختیم، و به کاربردهای آن اشاره کردیم که قراره مورد استفاده قرار بدیم
در این جلسه به چگونگی خواندن و نوشتن تصاویر در Opencv در پایتون پرداختیم
در این جلسه به نصب و تاریخچه و برسی و معرفی کتابخانه Numpy پرداختیم، و به کاربردهای آن اشاره کردیم که قراره مورد استفاده قرار بدیم
در این جلسه به مبحث Color Space و انواع و مدل های آن پرداختیم . و دونه به دونه به مدل ها آن پرداختیم مانند : Hsv .RGB و Cmyk
توضیح و آموزش مبحث Histogram در Matplotlib و چگونگی نوشتن و رسم این نمودار در پایتون پرداختیم
در این جلسه به مبحث Image Manipulations یا همون دستکاری تصاویر پرداختیم و انواع آن را برسی کردیم
در ادامه جلسه قبلی در دستکاری تصاویر به یکی از آن ها یعنی Translations یا جابه جایی تصاویر پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم
در ادامه بحث دستکادی تصاویر به Rotations image پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم
در ادامه بحث دستکادی تصاویر به Scaling, resizing, interpolations پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم همچنین در بحث interpolations به Down Sampling و Up sampling که در واقع کم و زیاد کردن پیکسل های تصاویر بدونه ضربه وارد کردن به ماتریکس آنها می باشد
در ادامه بحث دستکادی تصاویر به image pyramid پرداختیم و در پایتون آن را برسی کردیم پیرامید ها در در واقعه ابعاد تصاویر در حالت های مختلف می باشد که بصورت هرم می باشد
در ادامه بحث دستکادی تصاویر به cropping پرداختیم . کراپ در بخش عکس ها و دستوراتش در پایتون را کامل برسی می‌کنیم
در ادامه بحث دستکادی تصاویر به Arithmetic Operations پرداختیم . در این بخش ، عملگر های حسابی تغییراتی است که در ماتریکس تصاویر به وجود میاوریم که در پایتون به خوبی در این جلسه می‌پردازیم
در این جلسه به مبحث bitwise پرداختیم کامل بصورت تئوری و عملی به این مبحث پرداختیم
در این جلسه به مبحث Convolutions & Blurring پرداختیم کامل بصورت تئوری و عملی به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش sharpening داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش Thresholding and Binarization داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش Dilation , Erosion , Opening and Closing داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم بحث جذاب مورفوگرافی رو کامل بهش می‌پردازیم
در این جلسه آموزش Edge Detection and image Gradients داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون…
در این جلسه آموزش Perspective and Affine Transforms داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
پروژه لبه یابی در تصاویر با استفاده از دوربین و رسم شدن لبه های اشیاء
در این جلسه به در مبحث image segmentation به قسمت Contours میپردازیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون صحبت خواهیم کرد
در این جلسه به در مبحث image segmentation به قسمت Contours و sort کردن آن ها میپردازیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون صحبت خواهیم کرد
در این جلسه آموزش Approximating Contours and Convex Hull داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش Matchshapes داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
پروژه شناسایی نوع و ابعاد اشیاء در تصاویر
در این جلسه آموزش HoughLines داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش HoughCircles داریم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
بحث لکه یابی در پزشکی بسیار پر کاربرد هست و در این جلسه به خوبی بهش پرداختیم
این جلسه به موضوع : Object Detection Using Template Matching که بسیار جذاب و پر کاربرد هست پرداختیم که در تشخیص چهره ، ماشین های خودران ، ناوبری ربات ها ، تشخیص بیماری و سرطان و....
در این پروژه شما توانایی جعل شناسی و پیدا کردن تصاویر همانند پیدا خواهید کرد
در این جلسه به آموزش Feature Description پرداختیم ، بحث ویژگی دادن به دستورات در تشخیص اشیاء ( گوشه یابی) و مدل هاشو برسی کردیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش به موضوع Finding Corners کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه آموزش SIFT ,SURF ,FAST,BREIF AND ORB دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
پروژه تشخیص اشیاء توسط دوربین و بحث matching
در این جلسه آموزش Histogram Of Oriented Gradients (HOG) دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم
در این جلسه موضوع CascadeClassifier آموزش دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم .
در این جلسه موضوع Haar Cascade آموزش دادیم و کامل بصورت تئوری و عملی در پایتون به این مبحث پرداختیم . بحث جذابه استفاده از ویژگی ها بصورت فایل با پسوند Xml که خیلی در صعنت های مانند : شناسایی آدم ها و ...با موضوعات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و کار برنامه نویسان را اسان تر کرده
پروژه شناسایی ماشین های اتومبیل در آزاد راه ها پروژه شناسایی انسان ها در صحرا

نظرات ثبت شده کاربران

هیچ نظری ثبت نشده! اولین نفری باش که نظرشو ثبت میکنه!

دیدگاه خود را ثبت کنید

برای ثبت نظر، ابتدا وارد شوید.

سوالات متداول از برنامه نویسی به سبک تسلا

خیر - مباحث از مقدماتی تا پیشرفته میباشد
بعد این دوره شما به خوبی بر مباحث بینایی کامپیوتر آشنا و مسلط می‌شوید و انتظار میره به راحتی بتوانید با شروع پر قدرت در عرصه بینایی کامپیوتر فعالیت کنید و از پروژه های کوچیک به بزرگ قدم بگذارید و تجربه کسب کنید ودر نهایت کسب درآمد کنید در نهایت بعد کمی تمرین پروژه های خودرا به مجموعه هایی از جمله تسلا و شرکت هایی هم مانند او ارسال کنید
اگر شما عزیزان دورهای مارو تهیه کرده باشید می‌فهمید ،مجموعه ما خیلی بیشتر از آنچه طی می‌کند عمل می‌کند و سعی بر پیشرفت همه اعضای خانواده دارد ♥️ این کارو جز اینکه از خانوادت بدونی کسی انجام نمی‌دهد :)
ریاضی در همه مراحل زندگی به درد ما میخورد ! همین که شما حساب کتاب خرج ماهیانه خود را می‌کنید یعنی دارید از ریاضی استفاده می‌کنید ! در برنامه نویسی هم اینجوریه با این تفاوت که در برنامه نویسی با چند خط کد براتون کار محاسبات انجام می‌شود ولی خوبه بدانید پشت آن کد چی بوده اینجوری ممکنه بهتر عمل کنید
شما بعد دیدن هر ویدیو داخل همان جلسه ، دکمه ای به‌نام "سوال از اپراتور" وجود دارد که هر زمان هر سوالی داشتید می‌توانید بپرسید و مشکل خود‌را حل‌کنید